Slik løser kom-avdelingene sommerferien Kommunikasjonsfolk skal også ha sommerferie. I noen tilfeller betyr det at ting må nedprioriteres.
Hvordan fortelle om bærekraft på en måte som engasjerer? «Å bruke begrepet «bærekraft» uten konkret innhold bør du styre unna. (Ja, jeg vet – jeg bruker ordet selv akkurat nå)», skriver Elisabeth Aandstad Ekheim.
Fra korrekturlesere til strateger – kommunikasjonsrådgiveren anno 2023 Brosjyreprodusent, språkvasker eller mediekontakt? Vi spurte tre vidt forskjellige virksomheter hvorfor de har kommunikasjonsrådgivere.
Slik løfter Orkla fram sitt bærekraftsarbeid internt – Jeg tror det er en del av suksessen, at folk kjenner seg igjen
Orkla nekter å prate om egen reklametabbe Sier de vil bruke læringen til å se hvordan de kan forbedre seg.
Orkla trekker Smash-reklame: – Oppleves som stereotype og krenkende Ikke første gangen en reklame fra Smash vekker negative reaksjoner etter at de har spilt på stereotyper.